Odpowiedzi

2010-03-06T21:00:15+01:00
Proszę was nie zabierajcie mojej córki do styksu ,Jest jeszcze za młoda .Zrobiła błąd wybaczcie jej . To jest moja jedyna córka , nie możecie m,i jej zabrac.Proszę was oddajcie mi ją . Błagam was
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:07:32+01:00
data, miejsce


Drogi Hadesie .

Na początku tego listu , gorąco Cię pozdrawiam . Zapewne się domyślasz w jakim celu pisze , dla upewnienia napisze Ci powód. Chciałabym Cię prosić o uwolnienie mej córki Kory . Byłabym Ci niezmiernie wdzieczna za tę przysługę . Bardzo tęsknię za nią . Cierpię przez to co zrobiłeś . Chociaż na parę miesięcy ja u mnie zostaw . Życie bez córki to jak człowiek bez powietrza .

z Poważaniem
Demeter
2 3 2