Odpowiedzi

2010-03-06T21:06:00+01:00
Aby się zbawić, trzeba zawsze starać się czynić dobrze. Ważna jest bliskość z Bogiem. Jeśli jest naszym przyjacielem, droga do zbawienia jest dużo prostsza. Zbawienie zapewni nam także stan łaski uświęcającej. Należy postępować według przykazań zarówno Bożych jak i Kościelnych.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:08:59+01:00
Zbawienie to cel naszego życia doczesnego. Żeby je osiągnąć "nie wystarczy być dobrym człowiekiem." Należy przestrzegać przykazań Bożych, przyjmować sakramenty. Spełniając dobre uczynki i walcząc z grzechem coraz bardziej zasługujemy na niebo.
3 4 3