Odpowiedzi

2010-03-06T21:10:19+01:00
Im bliżej bieguna to zimniej, im bliżej srodka to cieplej
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:11:51+01:00
Dzieje się tak, gdyż część obszarów znajduje się w pobliżu dużych zbiorników wodnych, np. morza, oceanu (typ morski), część wewnątrz kontynentu (typ kontynentalny), a także w górach (typ górski).
11 3 11
2010-03-06T21:12:03+01:00
Poniewaz to zależy od klimatu czyli od ich czynnikow
- prady morskie
- ukształtowanie terenu
- w.n.p.m
-cyrkulacja atmosferyczna
- działalnosc czlowieka
- odległosc od morz i oceanów
7 3 7