Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • tomp
  • Początkujący
2010-03-06T21:12:02+01:00
10:11 razem 21

21x=3150 /:21
x=150

zarobki taty

150*11=1650

zarobki mamy

150*10=1500

1650-1500=150

tata zarabia o 150zł więcej niż mama


2010-03-06T21:22:42+01:00
10+11=21
21x=3150zł/:21
x=150zł

tata :
11*150zł=1650zł-tyle zarabia tata

mama
10*150zł=1500zł-tyle zarabia mama
odp.tata zarabia o 150zł więcej od mamy