Odpowiedzi

2010-03-06T21:18:00+01:00
Woda ---> wodór + tlen
9g H₂O = x g H₂ + (5,6 dm³*1,43g/dm³) O₂
x g H₂ = 9g H₂O - 8,008 g O₂
x g H₂ = 0,992 g H₂
2010-03-06T21:18:39+01:00
2 H2O = O2 + 2 H2

1 mol --- 22,4 dm3
x mol --- 5,6 dm3

x = 5,6/22,4 = 0,25 mol

m = n*M
m = 0,25 * 32
m = 8g

9g-8g=1g

Odp: 1g wodoru.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:20:08+01:00
2 H2O ---> 2H2 + O2

Dane:
mH2O - 9g
VO = 5,6 dm3
dO= 1,43 g/dm3
mO=dV
mO= 1, 43 g/dm3 * 5, 6 dm3
mO= 8,008 g

m2H2O - mO2= m2H2
9g - 8,008 g= 0,992 g
2 2 2