Tytuły trzech utworów impresjonistycznych w literaturze w epoce Młodej Polski.
Utwory maja mieć tematykę pór dnia tzn. wschód/zachód słońca albo poranek albo południe albo wieczór albo noc itd...
Oraz trzy obrazy również z Młodej Polski o podobnej tematyce.

Z góry dziękuje za pomoc:)

2

Odpowiedzi

2010-03-06T21:42:53+01:00
"Dzień Duszy" Leopolda Staffa , "Noc listopadowa" Stanisława Wyspiańskiego, "Zmierzch" Stefana Żeromskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:53:17+01:00
Deszcz jesienny L. Staffa
Melodia mgiel nocnych Tetmajera