Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T21:23:10+01:00
Z nieczystością
z spalinami
z hałasem
z nieświeżym powietrzem
w blokach muszę słuchać innych ludzi dzielić się klatkami
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:24:56+01:00
Mieszkańcy dużych miast borykają sie z problemem ogromnego złużycia wody pitnej i pozostałymi ściekami. w mieście jest o wiele więcej dwutlenku węgla w powietrzu i spalin samochodowych.
8 4 8