Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T21:25:06+01:00
BO BARDZO ŹLE BYŁO W OBOZIE, ZNĘCANO SIĘ NAD LUDŹMI, TAKA FABRYKA ŚMIERCI NORMALNIE JAK W PIEKLE
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:27:29+01:00
Ponieważ tam najwięcej ludzi zabijano i to w sposób bardzo okrutny. Głodzono ludzi. Zmuszano do ciężkiej charówki. Można powiedzieć byli oni wykorzystywani. Śmiali się z nich. Bili. Ludzie byli poddawani torturom. Rzadko się myli. Więcej nie wiem.
1 5 1