Czy mógłby mi to ktoś sprawdzić i przetłumaczyć ? Z góry dzięki. PILNE !!! :)

Hi Ola,
Thanks for your e-mail. Last weekend, I was in ..... (tutaj ma być miejsce) Patrycja, Kasia, Monika and Dominika for the practice expedition, After breakfast, we bought some meats and wegetables at the village shop. The weather in a forest was bad. It was cloudy, rainy and thunder. We put up our tents. After that, we got into our sleeping bads, taked photos and talked. The next morning, It was stopped raining. we went to my home. My family were very happy to see my !

Write soon,
Ula

2

Odpowiedzi

2010-03-06T21:37:15+01:00
Więc tak..
napisze najpierw po angielsku .

Hi Ola,
Thanks for your e-mail. Last weekend, I was in ..... (tutaj ma być miejsce) with Patrycja, Kasia, Monika and Dominika for the practice expedition, After we ate our breakfast. We went to bought some meats and wegetables at the village shop. The weather in forest was so terrible. It was cloudy, rainy and thunder. We put up our tents. After that, we decided to got into our sleeping bads. We were taking photos and talking. The next morning, when we woke up it was very sunny. Finally its stop raining. We went to my home. My family were very happy to see me and my friends!

Write soon,
Ula

Cześć Ola,
Dziękuje za twojego maila. W ostatnim tygodniu, Byłam ... (tu miejsce ) z Patrycją, Kasia, Moniką, i Dominiką na wyprawę , gdy jadłyśmy nasze śniadanie. Po tym udałyśmy się do sklepu żeby kupić mięso i warzywa. Pogoda w lesie była straszna. Było pochmurno, deszczowo i grzmiało. Wyłożyłyśmy nasze namioty. Po tym, zdecydowaliśmy się wejść do naszych śpiworów. Robiyłyśmy zdjęcia i rozmawiałyśmy. Następnego ranka, kiedy się obudziłyśmy było bardzo słonecznie. W końcu przestało padać. Poszłyśmy do mnie do domu. Moja rodzina była bardzo szczęśliwa mogła zobaczyć mnie i moje koleżanki.

Napisz niedługo,
Ula
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:40:23+01:00
Po Angielsku sprawdzone :
Hi Ola,
Thanks for your e-mail. Last weekend, I was in ..... (tutaj ma być miejsce) with Patrycja, Kasia, Monika and Dominika on the practice expedition, After breakfast, we bought some meat and wegetables in a village shop. The weather in a forest was bad. It was cloudy, rainy and thunder. We put up our tents. Next, we were sitting into our sleeping bags, taking photos and talking. In the next morning, It was stopped raining. We went to my home. My family was very happy to see me !
Write me soon,
Ula
A teraz po Polsku :
Czesc Ola,
Dzięki za twojego e-maila. Ostatniego weekendu byłam w.........(tutaj ma być miejsce) z Patrycją, Kasią, Moniką i Dominiką na próbnej wyprawie. Po śniadaniu kupiłyśmy trochę mięsa i warzyw w wiejskim sklepiku. Pogoda w lesie była zła. Było pochmurno deszczowo i grzmiało. Rozłożyłysmy namioty. Następnie siedziałyśmy w naszych śpiworach robiłysmy zdjęcia i rozmawiały. Następnego ranka przestało padać. Wróciłysmy do mojego domu. Moja rodzina była bardzo szczęśliwa że mnie zobaczyła !
Napisz do mnie szybko,
Ula

wydaje mi się że to ma być tak :D