Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:36:23+01:00
1. Dąrzeć do celu
2. Ukończyć dobrą szkołę
3. znaleźć dobra prace
4. znaleźć dobrze płatna prace
5.mieć talent do tego co chesz robić
6. nie obijanie się
7. Bycie dobrej myśli
8. mieć dobre kontakty
9.Być przyzwyczajonym do ciężkiej pracy
10. Nie unikać pracy
1 1 1
2010-03-06T21:36:24+01:00
- odkładanie na tzw. czarną godzinę ;p
- regularne wpłacanie na wysoko oprocentowaną lokatę
- odkładanie na koncie
- fundusze inwestycyjne
- szybkie podjęcie pracy
- dobrze prosperująca np. firma przynosząca regularne dochody
- udzielanie pożyczek z procentem (jako ja, a nie przez agencję) ;p
- odkładanie dostawanego stypendium w szkole
- pomoc rodziców (dofinansowanie) ;d
- zarabianie w internecie

nie kopiować mojej odpowiedzi ! :D
1 1 1