Odpowiedzi

2010-03-06T21:35:27+01:00
Romeo mój Ty najdroższy i najbogatszy skarbie ach julio nie wiesz nawet co Ty dla mnie zanczysz jestes piekniejsza niz moje sny ktore snia mi sie codzinnie jestes jak gwiazda na nieznanej planecie jak słonce nie wiedzace gdzie ma swiecic jak przepiekne stworzenie tegoż oto roku .........
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:37:18+01:00
Mój kochany ! Kocham Cię nad życie !
Kocham Cię jak wschodzace słońce.
Potrzebuję Cie jak powietrza, którym oddycham każdego dnia.
Każda droga każdy zakręt prowadzi mnie do Ciebie.
Bez Ciebie czuje się jak zwiędły kwiat, ryba bez wody, w sercu czuję pustkę i żal.
Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie !
4 5 4