Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:36:16+01:00
-typ gleby,
-ukształtowanie powierzchni terenu,
-skalistość ziemi,
-czynniki chemiczne np.: skład chemiczny atmosfery i wód, zwłaszcza ich zasolenie,
- klimat,
-wilgotność powietrza,
-temperatura,
-światło,
-ciśnienie atmosferyczne,
-promieniowanie i jonizacja powietrza.
2010-03-06T21:38:17+01:00
Rodzaj gleby, obecność wody, dogodnej temperatury, obecność światła, klimat, wilgotność, ciśnienie atmosferyczne, ukształtowanie terenu, a także skład atmosfery, zasolenie