Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:39:40+01:00
1-niezapowiedziana kartkówka- uczenie się systematycznie
2-wywołanie do odpowiedzi- poproszenie o usprawiedliwienie
3-nieprzygotowanie się do lekcji- przygotowanie się do zajęć
134 4 134
2010-03-06T21:41:05+01:00
-stres przy odpowiedzi ustnej
-stres przy oddawaniu sprawdzianów bądź kartkówek
-stes przy robieniu zadania przy tablicyrozmawiamy na temat sytuacji, które wywołują strach i mówimy o negatywnych uczuciach z tym związanych (np. przed klasówką : „nie uda mi się tego napisać”)
trening relaksacyjny, żeby nauczyć się samodzielnie wywoływać reakcję odprężającą (np. za pomocą sygnału relaksacyjnego : „jestem zupełnie spokojny”)
przeprogramowanie negatywnych myśli na pozytywne (np. : „uda mi się i jestem dobrze przygotowany”)
wyrobienie pozytywnego nastawienia w sytuacjach ćwiczeń wyobraźni, gier na role oraz w rzeczywistości (np. w trakcie egzaminów)


Nie można twierdzić, że w szkole nie wolno stawiać wymagań



50 4 50
2010-03-06T21:42:11+01:00
1.odpowiedz
2.wygłoszenie referatu
3.wystąpienie na apelu przy całej szkole
4.nie zapowiedziana kartkówka
17 3 17