Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:47:07+01:00
V1=20km/h
s1=5km
v2=16km/h
s2=12km
v3=?
t1=?
t2=?

t1=s1/v1
t1=5km/20km/h
t1=1/4h

t2=s2/v2
t2=12km/16km/h
t2=3/4h

v3=s1+s2/t1+t2
v3=17km/1h
v3=17km/h

Rowerzysta poruszał się z prędkością 17km/h i przebył trasę w ciągu godziny ;)
1 2 1
2010-03-06T21:57:27+01:00
Dane:
v1=20km/h
s1=5km
v2=16km/h
s2=12km

Szukane:
t1
t2
tśr.


t1= 5km podzielić przez 20km/h oczywiście w kresce ułamkowej = 0,25h bo km się skracają
t2=12km podzielić przez 16km/h = 0,75h
t cał.= 0,25h= 0,75h = 1h
v śr.= 17km podzielić przez 1h = 17km/h


2 2 2