JAK ROZWAŻNIE KORZYSTAĆ Z KOMPUTERA ?? - Jak rozumiesz odczytane haslo ?? Napisz kilka najważniejszych zasad w 1 osobie liczby pojedynczej w czasie teraźniejszym.

oprócz tych przykładów, bo one są podane:
1. Właściwie ustalamy czas jaki możemy spedzić przy komputerze.
2. Pamiętamy o zachowaniu wygodnej pozycji podczas pracy z komputerem.
3. Korzystamy z programów odpowiednich do naszego wieku i mozliwosci.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:47:54+01:00
1. Nie spożywamy posiłków przy komputerze.
2. Robimy co najmniej 15 min przerwy na każdą godzinę pracy.
3. Nie uderzamy w monitor ani komputer.
4. Przynajmniej raz na miesiać czyścimy fachowo komputer.
5. Ograniczamy czas pracy.
6. Wyłączamy komputer oraz monitor na czas naszej nieobecności.
7. Po skończniu pracy wyłączamy komputer oraz monitor, a następnie wyciągamy wtyczkę.
8. Nie pobieramy muzyki, ponieważ jest to nielegalne.

a jesli chcesz to w pierwszej osobie liczbie pojedynczej czasu teraźniejszego.
7 4 7
2010-03-06T21:50:17+01:00
Korzystam rozsądnie ,siedzę przed komputerem mniej niż dotychczas , staram byc się wyprostowany , nie gram często i długo w gry , komputer staram wykorzystywać głownię do celów edukacyjno-naukowych , mam umiar siedzenia prze komputerem , nie spoglądam z bliska w monitor jak i oraz oszczędzam wzrok , który w życiu jest bardzo potrzebny , dzielę się komputerem z innymi , gdyż samemu mogę i nawet popaśc w uzależnienie , komputerem posługujemy się umiejętnie i z umiarem , gdyz możeby popasć w internetowy hazard ,jak i narobić jakichkolwiek złych uczynków. Wyłączamy monitor i komputer podczas naszej nieobecności dłuższej. Szanujemy nasz sprzęt , który posiadamy.
Nie pobieramy gies , muzyki itd , ponieważ jest to nielegalne i grozi karą pozbawienia wolności lub kolegium.
5 2 5