-Tytuły trzech utworów impresjonistycznych w literaturze w epoce Młodej Polski(najlepiej wiersze).
Utwory maja mieć tematykę określonej pory dnia tzn. wschód/zachód słońca albo poranek albo południe albo wieczór albo noc itd...
-Oraz tytuły trzech obrazów impresjonistycznych również z Młodej Polski o podobnej tematyce.

Z góry dzięki za pomoc:)

2

Odpowiedzi

2010-03-06T22:14:31+01:00
1.wincenty korab- brzozowski ,, powinowactwo cieni i kwiatów o zmierzchu"
leopold staff ,, deszcz jesienny"




2. władysław podkowiński ,,w ogrodzie" 1892
claude monet , impresja ,, wschód słońca" 1872
claude monet katedra w rouen o poranku
wojciech weiss ,, promienny zachód słońca"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T23:33:11+01:00
K.Tetmajer - Melodia mgieł nocnych
L.Staff - Deszcz jesienny
S.Żeromski - Zmierzch

C.Monet - Wschód słońca
W.Podkowiński - W ogrodzie
A.Strindberg - Zachód słońca