Odpowiedzi

2010-03-06T21:51:06+01:00
Zakazany owoc - rzecz niedopuszczalna, dlatego pociągająca

ciemności egipskie - bardzo ciemno, nieprzenikniona ciemnosc

syn marnotrawny - człowiek ktory zawiodl swoich najbizszych ale zrozumial swoj grzech

zloty cielec - przedmiot kultu stworzony prze Argona

judaszowe srebrniki - judaszowy pocalunek
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:54:14+01:00
-judaszowe srebrniki-brudne pieniądze,którymi komuś płacimy
-zakazany owo-coś zakazanego,dla nas niedostępnego
-złoty cielec-bożek
-kamień węgielny-podstawa czegoś
-syn marnotrawny-człowiek,który zwątpi ale będzie potrafił się nawrócić
-ciemności egipski-nieprzeniknione (Biblia)

mam nadzieję,że pomogłam i liczę na naj ;]]
9 4 9