Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Hebo
  • Początkujący
2010-03-06T21:56:46+01:00
3x + x = 18
4x =18/:4
x=4,5

4,5 x 3= 13,5

2)
2(x-1) -1 = 0,5x -6
2x -2 -1 = 0,5x -6
2x -3 =0,5x -6
2x -0,5x =-6 +3
1.5x =3/:1,5
x=2
3 3 3
2010-03-06T22:08:35+01:00
1.x-bilet normalny
x/3-bilet ulgowy

2x+ 3 x/3=18
2x+x=18
3x=18/3
x=6
Spr.:
2*6+ 3*2=18
12+6=18

2.2(x-1)-1=0,5x-6
2x-2-1=0,5x-6
2x-0,5x=-6+2+1
1,5x=-3/1,5
x=-2
4 4 4