Odpowiedzi

2010-03-06T22:00:56+01:00
Za ciaganie za warkocze
za wyzywanie jej od marchewek
a dalej nie wiem
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:12:38+01:00
1. czula sie bardzo dotknieta
2. nie rozumiala dlaczego to robil
3. chciaal mu dac jakas "kaare"
4. unosila sie duma
5. ania zaczela rywalizowac z gilbertemw dziedzinie nauki
6. gilbert zawsze dokuczal ani
7. nie wierzyla w szczersc jego przeprosin
8. za wyzywaie jej
9. za dokuczania
10. itd
13 4 13