Odpowiedzi

2010-03-06T21:59:40+01:00
- szkoła
- młodzież(dojrzewanie)
- dorosłe życie
- praca
- miłość
- zakazana miłość
- dzieciństwo
- wielka radość
- ogromny smutek
- Wybory prezydenckie
- Reforma oświaty
- Olimpiady, konkursy
- ojczyzna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:02:22+01:00
Felieton polityczny " Jakie błędy popełniają politycy"
Felieton o szkole np. "Czy szkoła jest bezpieczna?"
Felieton np z pytaniem : " Kiedy nasz świat dorośnie"

Reportaż o powodzi
Reportaż o warunkach panujących w Haiti