Odpowiedzi

2010-03-06T22:13:14+01:00
Przyklad:

Adam Kowalski Elbląg 26.10.2009
ul.Kwiatowa 2/29
09-400 Elbląg

Do Dyrekcji
Liceum Ogólnokształcące nr.6 w Elblągu

Podanie
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do klasy I o profilu z rozszerzoną biologia-chemią i fizyką w roku szkolnym 2010-2011.
Prośbę swą chcę uzasadnić tym, że ukończyłem naukę w gimnazjum o podobnym profilu i dalej chce się kształcić w tym kierunku.Pragnę uczyć się chemii i biologi a ten profil umożliwi mi to,gdyż chcę skończyć studia na kierunku Technologia chemiczna.
Trzecią klasę ukończyłem z dobrymi ocenami oraz wzorowym zachowaniem.

Z poważaniem:
Adam Kowalski

Załączniki:
1.Wyniki egzaminu
2.Świadectwa ukończenia gimnazjum
47 4 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:22:05+01:00
Jan Kowalski Radziszów, 05.06.10r.
Radziszów 36
34-054 Radziszów

Dyrekcjo 10 LO im.
Anatola Umotywowanego w
Motywowicach.

Jestem zainteresowany nauką w Waszej szkole w klasie o profilu informatycznym.
Mam spore doświadczenie w dziedzinie informatyki i odnoszę w niej wiele sukcesów. Zająłem pierwsze miejsce w konkursie wojewódzkim, z czego jestem bardzo dumny. Uważam, że jestem odpowiednim kandydatem do tej szkoły.
Proszę o rozpatrzenie mojej kandydatury jako ucznia tej szkoły.

Z wyrazami szacunku
Jan Kowalski.
3 3 3