Pilne
28. Robisz zakupy w jednym z londyńskich sklepów. Podoba Ci się
jesienny płaszcz. Spytaj ekspedienta/ekspedientkę:
• czy możesz go przymierzyć;
• gdzie jest przymierzalnia;
• z jakiego materiału jest uszyty.
(rozmowę rozpoczyna egzaminujący)
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T22:57:06+01:00
-Can I try on this coat?
-Excuse me where is the fitting room?
-What material is sewn on this jacket?
2010-03-06T22:58:46+01:00
-Could I try it?
-Where is the fitting room?
-What kind of material is it?