Pilne
29. Zgubiłeś/-aś torbę podróżną na dworcu w Nowym Yorku. Udajesz
się do biura rzeczy znalezionych.
• Opisz torbę.
• Dowiedz się, czy ktoś jej nie zwrócił.
• Powiedz, jak się z tobą skontaktować, gdyby torba się znalazła.
(rozmowę rozpoczyna zdający)

Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-06T22:16:33+01:00
I lost my bag. The bag is big and black.
Has returned somebody ?
If the bag find, please me call: 798543432
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:17:31+01:00
* My bag is big and black.
*Did somebody has not return her ?
*Please call me if my bag find.It is my number 5478346.
1 1 1