Pilne
31. W czasie podróży po Wielkiej Brytanii popsuł się Twój samochód.
W najbliższym warsztacie samochodowym spytaj:
• czy naprawią usterkę;
• w jakim terminie to zrobią;
• gdzie możesz zatrzymać się na czas naprawy samochodu.
(rozmowę rozpoczyna zdający)
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T22:51:04+01:00
-Good morning or in the garage gentlemen will fix the vulnerability?
-When my car be ready?
-Do you know where I could at this time to stay?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:53:40+01:00
-Hi
-Hi
-Can I help you?
-Yes, could you fix a bug in my car?
-Yes of course.
-How long will the repair?
-About 2 days.
-Ok. Where can I stay on this time?
- In the "Rock It Hotel"
-Ok, thank you. Bye
-Bye