Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:18:36+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
3CaCl2 + 2K3PO4---->Ca3(PO4)2 + 6KCl
1 1 1
2010-03-06T22:19:10+01:00