Odpowiedzi

2010-03-06T23:01:42+01:00
Być uczniem Jezusa inaczej być wierzącym oznacza wierzyć w Boga. Chodzic do Kosioła i uczestniczyc na lekcjach religii.
3 1 3
2010-03-06T23:02:38+01:00
Oznacza to, że jesteśmy jego dziećmi. Poprzez chrzest staliśmy się nimi. Musimy jak najlepiej wypełniać obowiązki jakie nam powierzył, troszczyć się o bliźnich i przesterzegać dekalogu.

A po smierci bedziemy zyc wiecznie w niebie
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T23:03:13+01:00
Być uczniem Jezusa to być osobą wierzącą (i praktykującą), czyli osobą która sama słucha Jego słów i wciela je w swoje życie.
3 3 3