Odpowiedzi

2010-03-06T23:09:56+01:00
Nie warto ubolewać nad własnym tchórzostwem.
Każdy ma coś, czego się boi i każdy ma coś, co boi się jego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T23:12:00+01:00
Nie warto obwiniać się o tchórzostwo w sytuacjach, w których nie dajemy sobie rady, bo tak naprawdę każdy człowiek czegoś się boi, z czymś sobie nie radzi.
2010-03-06T23:12:27+01:00
Każdy człowiek, nie tylko ty, czegoś lub kogoś się boi, ma swoje słabe strony, tchórzy w różnych sytuacjach. Każdego człowieka spotykają rzeczy których by nie chciał by go dotknęły.