Odpowiedzi

2010-03-06T23:14:56+01:00
Moim zdaniem dobrze jest zaczac pisac prace od opisania wygladu mamy a potem zaczac od rzeczy dzieki ktorym ja podziwiasz , jej nawykow, cech charakteru. wtedy opis bedzie naprawde ciekawy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T23:16:26+01:00
Jak cenisz u niej też wygląd to możesz o nim napisać. Źle na pewno nie będzie jeśli trochę o wyglądzie napiszesz, ale głównie trzeba sie skupić na tych cechach charakteru które najbardziej cenisz ;))
2010-03-06T23:16:50+01:00
Najlepiej cechy wewnętrzne,jaka jest dla ciebie otoczenia,co robi,co lubi..o wygląd można zachaczyć ale nie za dużo.