Odpowiedzi

2010-03-07T00:03:55+01:00
1.miłośCi
2.scHerza
3.fOrtepian
4.Paryż
5.wolI
6.fraNciszek

1 Pragnienie.......-film o Fryderyka Chopinie i George Sand.
2 Napisał ich 4 . Są to poważne, a nawet dramatyczne dzieła (Najpoważniejsze z nich to Scherzo h-moll op. 20 z cytatem kolędy Lulajże, Jezuniu).
3 Instrument Chopina?
4 Miejscowość w której Fryderyk umarł
5 Dom Chopina znajdowal sie w Żelazowej ....
6 Drugie imię kompozytora
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T00:06:25+01:00

1. Popularny instrument w romantyzmie.
2. Stylizowana forma mazura.
3. Nazwisko pierwszego nauczyciela Chopina.
4. Preludium napisane na Majorce.
5. Kompozytor oraz nauczyciel Chopina.
6. Etiuda napisana przez Chopina na wieść o wybuchu powstania listopadowego.
7. Miasto emigrantów po 1830 roku.
11 2 11