Odpowiedzi

2010-03-07T00:27:25+01:00
2010-03-07T00:38:48+01:00
2 + 3 + 6 = 11
11 : 3 = 3:40 godz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T00:39:49+01:00
2godziny+3godziny+6godzin=11 godzin
11:3= 3 1/3=3godziny 20 minut



Na logikę co prawda skoro lew zje ją w 2 godziny to zwierzęta nie będą mogły dłużej jeść. Czyli wtedy zostanie zjedzona nawet w mniej niż 2 godziny (sam lew je w 2 a zwierzęta mu jeszcze pomagają).