Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T07:50:46+01:00
1. Czy kłamałeś/aś ?
2. Czy wchodziłeś/aś na strony nie cenzuralne ?
3. Czy czynnie uczestniczyłeś/aś
a)w lekcji religii
b)w niedzielnej mszy świętej ?
4. Czy się biłeś/aś ?
5. Czy przezywałeś/aś ?
2 4 2
2010-03-07T09:27:47+01:00
1.Czy pobożnie uczestniczyłeś we Mszy Św.??
2.Czy wstydziłeś się swojej wiary??
3.Czy szanowałeś rzeczy poświęcone Bogu??
4.Czy opuszczałeś pacierz??(może go źle odmawiałeś)
5.Czy przyśięgałś bez potrzeby??
6.Czy śmiałeś się z rzezczy świętych??
7.Jak odnosiłeś się do rodziców??
8.Czy myślałeś o rzeczach nieczystych??
9.Czy pragnąłeś rzeczy nieczystych??
10.Czy śpiewałeś nieskrone piosenki??
11.Czy kłamałeś, obmawiałęś, oczerniałeś innych??
12.Czy znęcałeś się nad zwierzeętami??
13.Czy piłeś alkochol, brałeś narkotyki??
14.Czy biłeś lub skaleczyłeś kogoś??


i wiele innch ;p:)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:47:34+01:00
1.Co stawiasz na pierwszym miejscu? Czy nie przypadkiem komputer, telewizor,itp. Jak wykorzystujesz swój czas? Czy nie marnujesz go? Ile wolnego czasu poświęcasz Bogu.
2. Przeklinasz? Używaż imienia swego Boga?
3.Szanujesz dni święte? Chodzisz w niedziele na msze czy pod kościół, pogadać ze znajomymi? Pracujesz?
4.Jaki jest twój stosunek do rodzicóe, krewnych, przyjaciół? Szanujesz ich?
5.Nie zabijasz? Słowem i czynem? A czy nie szkodzisz zdrowi swojemu przez papierosy, alkochol , narkotyki
6.Nie popełniasz grzechu przeciw czystości. Nie tylko czynem ,a le i myślą? Nie grzeszysz wzrokirm oglądając filmy o treści nie czystej?
7. Nie kradniesz? Nie przywłaśzczasz rzeczy bliźniego.
8.Kłamiesz? Oskarżasz innych? Krzywdzisz ich słowem?
9 i 10.Zazdrościsz? Pożadasz tego co ma bliźni?
Numery w oparciu o 10przykazań
1 5 1