Zaokrąglij długość daną w metrach tak aby otrzymać przybliżenie z podaną dokładnością


2,8376 = 2 m 83 cm 7,6 mm
2,8376 m z dokładnością do 0,1 mm to 2,8376m
2,8376 z dokładnością do 1 mm to ......... m
2,8376 z dokładnością do 1 cm to ......... m
2,8376 z dokładnością do 1 m to ......... m


3,0635 m = ....... m ........... cm ........ mm
3,0635 m z dokładnością do 0,1 mm to ....... m
3,0635 m z dokładnością do 1mm to ....... m
3,0635 m z dokładnością do 1 cm to ........ m
3,0635 m z dokładnością do 1 m to ........... m


prosze o szybką odpowiedź a w miejsce kropek prosze wstawić liczby

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T08:12:27+01:00
2,8376 = 2 m 83 cm 7,6 mm
2,8376 m z dokładnością do 0,1 mm to 2,8376m
2,8376 z dokładnością do 1 mm to 2,838 m
2,8376 z dokładnością do 1 cm to 2,84 m
2,8376 z dokładnością do 1 m to 3 m


3,0635 m = 3 m 06 cm 3,5 mm
3,0635 m z dokładnością do 0,1 mm to 3,0635 m
3,0635 m z dokładnością do 1mm to 3,064 m
3,0635 m z dokładnością do 1 cm to 3,06 m
3,0635 m z dokładnością do 1 m to 3 m
2010-03-07T09:07:38+01:00
2,8376 = 2 m 83 cm 7,6 mm

2,8376 m z dokładnością do 0,1 mm to 2,8376m
2,8376 z dokładnością do 1 mm to 2,838 m
2,8376 z dokładnością do 1 cm to 2,84 m
2,8376 z dokładnością do 1 m to 3 m

3,0635 m = 3 m 06 cm 3,5 mm

3,0635 m z dokładnością do 0,1 mm to 3,0635 m
3,0635 m z dokładnością do 1mm to 3,064 m
3,0635 m z dokładnością do 1 cm to 3,06 m
3,0635 m z dokładnością do 1 m to 3 m
2010-03-07T10:36:37+01:00
2,8376 = 2 m 83 cm 7,6 mm
2,8376 m z dokładnością do 0,1 mm to 2,8376m
2,8376 z dokładnością do 1 mm to 2,838 m
2,8376 z dokładnością do 1 cm to 2,84 m
2,8376 z dokładnością do 1 m to 3 m


3,0635 m = 3 m 6 cm 3,5 mm
3,0635 m z dokładnością do 0,1 mm to 3,0635 m
3,0635 m z dokładnością do 1mm to 3,064 m
3,0635 m z dokładnością do 1 cm to 3,06 m
3,0635 m z dokładnością do 1 m to 3 m