Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T08:21:50+01:00
A) wykorzystują plastyczność
b)wykorzystują sprężystość
c) wykorzystują kruchość
d) wykorzystują sprężystość
29 4 29
2010-03-07T08:22:13+01:00
A) plastyczność
b) sprężystość
c) kruchość
d) sprężystość

Licze na najlepsze:).
20 4 20
2010-03-07T08:24:01+01:00
A) wykorzystują plastyczność
b)wykorzystują sprężystość
c) wykorzystują kruchość
d) wykorzystują sprężystość
16 4 16