Prosze przetłumaczyć zdania na polski....


Mam niebieskie oczy i jasną twarz. Interesuje się sportem i muzyką. Najbardziej lubie grać w pikę nożną. Mieszkam w Tarnowie, mam 14 lat.



tylko prosze to przetłumaczyć samodzielnie a nie jakimś dziadostwem typu (TRANSLATOR)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T08:26:16+01:00
Mam niebieskie oczy i jasną twarz. Interesuje się sportem i muzyką. Najbardziej lubie grać w pikę nożną. Mieszkam w Tarnowie, mam 14 lat.


I have got blue eyes and bright face. I am interested in sports and music. I like playing football. I' m from Tarnow. I'm 14.
2010-03-07T08:31:53+01:00
I have blue eyes and light face. My hobby is sport and music. I very like plays a football. I live in Tarnów. I'm 14.

Mam nadzieję ,ze pomogłam : )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T08:35:12+01:00
I have got a blue eyes and fair face. I'm interesing sport and music. I'm like play the footbal. I'm live im tarnów and I am 14 years old. Pozdro i daj naj;)