1. Które z poniższych praw obowiązuje w stanie nieważkości?
a. prawo pascala dla cieczy i gazów
b. prawo archimedesa dla cieczy
c. prawo archimedesa dla gazów
d. prawo równowagi cieczy w naczyniach połącoznych
2.Co wskazuje siłomierz, do którego doczepione jest ciało całkowicie zanurzone w cieczy?
a. wartość siły wypory cieczy
b. wartość ciężaru ciała
c. sumę wartościsił: ciężaru ciał i wyporu cieczy
d. różnicę wartości sił: ciężaru ciał i wyporu cieczy

2

Odpowiedzi

2010-03-07T08:55:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T08:55:31+01:00
1.b.
2.c

Myślę że pomogłam
Pozdro :)
3 3 3