Napisz nad każdym wyrazem odpowiednią część mowy .

1.
Często stoję przed lustrem i przyglądam się swojemu pięknemu odbiciu .

2.
Na wystawie bolkowskiego domu mody wisi piękna różowa sukienka oraz czarny garnitur .


Pomużcie !!

Daje max punktów ! Odpowiedzi do 19:00 (dzisiaj)

2

Odpowiedzi

2010-03-07T09:02:07+01:00
1. przysłówek,czasownik,wyrażenie przyimkowe, zaimek, przymiotnik,rzeczowni
Często stoję przed lustrem i przyglądam się swojemu pięknemu odbiciu .


2. Na wystawie bolkowskiego domu mody wisi piękna różowa sukienka oraz czarny garnitur .

wyrażenie przyimkowe, przymiotnik,rzeczownik,rzeczownik(w D.) czasownik przymiotnik przymiotnik rzeczownik spójnik przymiotnik rzeczownik.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:57:35+01:00
Często stoję przed lustrem i przyglądam się swojemu pięknemu odbiciu .

przysłówek,czasownik,wyrażenie przyimkowe, zaimek, przymiotnik,rzeczownik



Na wystawie bolkowskiego domu mody wisi piękna różowa sukienka oraz czarny garnitur .

wyrażenie przyimkowe, przymiotnik,rzeczownik,rzeczownik(w D.) czasownik przymiotnik przymiotnik rzeczownik spójnik przymiotnik rzeczownik.