Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:35:17+01:00
Znaczenie wcielenie syna Bożego, dla zbawienia ludzkości:
- ludzie dostrzegają poświęcenie które ma przyczynić się do ich zbawienie
- Jest ukazana Łaska Boża
- Wielka miłość Jezusa i Boga do ludzi
- ludzie dzieki temu wiedzą że istnieje królestwo niebieskie
- Ludzie wierzą ze Bóg darzy ich bezinteresowna miłością
- mają nadzieje na życie wieczne
- odczuwają opiekę Boska
- Miłość Boża jest bezwarunkowa, każdy na nią zasługuje
- Każdy może dokonać czegoś wielkiego ale musi wierzyć w swoją siłę i pamiętać o miłości Boga
- nie należy sie oddalać od Boga
1 3 1
2010-03-07T10:03:33+01:00
Znaczenie wcielenie syna Bożego, dla zbawienia ludzkości:
- Ludzkość powinna iść za drogą Zbawienia by mięć wiarę i ją pogłębiać.
- Dążenie do pojednania
- Danie człowiekowi i dając Miłość jaką nam przekazuje Jezus Chrystus .
- My Poprzez te wszystkie wydarzenia wiemy iż Jezus Chrystus oddał swoje życie więc wiemy że istnieje Królestwo boże.
- Człowiek wie że Bóg obdarza każdego człowieka miłością i wybacza mu za popełnione grzechy .
-Dając nam Szanse żebyśmy się stali lepszymi ludźmi poprzez jego nauczanie.
- Człowiek może się nawróci ale musi zobowiązać się że Pan Bóg i Jezus Chrystus chcą aby łączyła wieź Dobrego serca.
- Wiec każdy musi się zastanowić czy warto odsuwać się od boga i człowiek powinie wysławiać tak by wiedział że miłosierdzie boga trwa przez wieczność a także że Jezus Chrystus za nas cierpiał to nie uświadamia wszystkim jakie miało znaczenie więc trzeba dążyć za drogą dobrą a nie na skróty.
1 3 1