Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T09:17:59+01:00
Dzień Ziemi powinien być zorganizowany w sposób zabawny ale pouczający.
Czyli np. jakieś scenki zorganizować a pomiędzy nimi ich morał tzw. przestawienie źródeł informacji na poruszający w tej scence temat oczywiście związanych Dniem Ziemi. Jakieś konkursy na temat ochrony Ziemi, a nagrody to jakieś dyplomy czy tytuł "eko-klasa roku". Możecie również roznosić ulotki w tym dniu Ziemi, które mogą zawierać informacje pouczające o Ziemi.
Oczywiście na kilka dni przed tym zróbcie plakaty np. "Ziemia jest tylko jedna"
Powiem, że nasza klasa tak zrobiła i wygraliśmy Dzień Ziemi widziany okiem uczniów nawet w "zielonej szkole" byliśmy przedstawiać swoje skecze czy jak kto woli scenki.
1 4 1
2010-03-07T09:18:19+01:00
Zrobcie plakaty np. Reka trzymajaca ziemie i haslo Ziemia w twoich rekach!!! ubierzcie do szkoly sie na kolorowo... zrobcie ulotki o zanieczyszczeniach ziemi i obronie....:)
2010-03-07T09:21:03+01:00
-Na pewno najważniejsze są transparenty.!
Możecie urządzić konkurs na najlepszy transparent i klasa lub osoba ,która wygra może zostać nazwana no nie wiem tytułem KRÓLA DNIA ZIEMI czy coś : )
-zróbcie sobie pieszą lub rowerową wycieczkę,odwiedźcie jakiś park,las : D
-możecie też zrobić konkurs na najlepszą piosenkę o ziemii : D