Uzupełnij.
Romantyzm.
Popularnym instrumentem stał się ...................... Wielkim uznaniem cieszyli się mistrzowie gry na tym instrumencie , czyli ............... Wybitnymi polskimi kompozytorami i instrumentalistami byli : pianista ................................ i skrzypek .............................

3

Odpowiedzi

2010-03-07T09:19:54+01:00
Popularnym instrumentem stał się fortepian. Wielkim uznaniem cieszyli się mistrzowie gry na tym instrumencie, czyli wizuozi. Wybitnymi polskimi kompozytorami i instrumentalistami byli: pianista Fryderyk Chopin i skrzypek Henryk Winiarski :)
1 5 1
2010-03-07T09:23:19+01:00
Romantyzm.
Popularnym instrumentem stał się fortepian. Wielkim uznaniem cieszyli się mistrzowie gry na tym instrumencie , czyli wirtuozi Wybitnymi polskimi kompozytorami i instrumentalistami byli : pianista Fruderyk Chopin i skrzypek Henryk Wieniawski
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T09:29:10+01:00
Popularnym instrumentem stał się ......fortepian...... Wielkim uznaniem cieszyli się mistrzowie gry
na tym instrumencie , czyli ...wirtuozi.... Wybitnymi polskimi kompozytorami i instrumentalistami byli : pianista ......Fryderyk Chopin...... i skrzypek .......Henryk Wieniawski........

Proszę :)
2 5 2