Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:29:06+01:00
1.
Chłopcy z klasy 6B chcieli kupić dla dziewczyn z klasy kwiaty. Dziewczyn jest 17.
Chłopcy zapłacili za kwiaty zapłacili 25,50zł. Ile kosztował jeden kwiatek?

2.
Kasi dostała od chłopaków 4 róże. Ania dostała o 3mniej. Paulina dostała o 9 razy więcej niż Ania. Ile w sumie róż otrzymały dziewczyny?

3.
Marcin poszedł do kwiaciarni. Kupił 2 róże po 1,50zł, 3 tulipany po 1,20zł. Ile otrzymał reszty z 10zł, gdy z okazji Dnia Kobiet dostał rabat ⅛ kwoty do zapłaty.

4.
Karol i jego tata chcą kupić dla wszystkich kobiet z ich rodziny po 2 róże dla każdej. Karol dowiedział się że w ich rodzinie jest 5 kobiet i 8 dziewczynek. Ile musieli kupić kwiatów?

5.
Pan Dyrektor z okazji Dnia kobiet postanowił kupić bombonierke dla każdej nauczycielki. Pań nauczycielek jest 15. jedna bombonierka kosztyje 12,65zł. Ile zapłacił?

6.
W restauracji PAULLLA z okazji Dnia Kobiet każda kobieta i dziewczynka otrzymała rabat w wysokości 25zł. W tym dniu było ich w sumie 260. Ile wynosił ogólny rabat wszystkich kobiet i dziewczynek?

7.
Róża kosztuje 2zł a tulipan o ¼ mniej. Pan Krzysztof kupił 30 róż i 26 tulipanów.
Otrzymał rabat ⅙ kwoty. le zapłacił?

8.
Pani Róża na Dzień Kobiet przygotowała 3000 róż. Rano sprzedała ⅛ wszystkich.
Po południu sprzedała ⅘ pozostałych. Ile sprzedała wieczorem?

9.
Pan Kuba jako prezent dla swoje żony kupił tort, który kosztował 50zł. Oprucz tego kupił jej perfumy za 125zł. Za reszte kupił róże. Jedna róża kosztuje 1,25zł. Ile kupił róż jeżeli na zakupy przeznaczył 250zł?

10.
Z okazji dnia kobiet mąż pani Pauliny kupił dla niej pierścionek. Mieścił się on w pudełku o wymirach 5cmx7cm i wysokości 3cm.
Jaką obiętość ma to pudełko.

Mam nadzieję że pomogłam:)


2 5 2
2010-03-07T15:45:49+01:00
1.Na wykonanie 87 serc potrzeba 261 kartek papieru. Na jedno serce ile potrzeba kartek?

2.Wojtek zrobił ogromne serce dla dziewczyny z 26 kartek. Jedna kartka kosztuje 0,98zł. Ile Wojtek zapłacił za kartki?

3.Pani nauczycielka kazała wszystkim chłopcom w klasie kupić po 1 czekoladzie dla dziewczyny. Czekolada kosztuje 3,33. Chłopaków jest iloraz 262 przez 2.Ile chłopacy razem zapłacą?

4.Tata synkowi kazał kupic 28 róż dla mamy. Jedna róża kosztuje 4,56zł. Chłopiec dostał 200zł. Ile reszty dostanie z tych pieniędzy po kupieniu kwiatów.

5.Karol postanowił kupić 567 cukierków dla dziewczyn. W szkole jest 145 chłopaków, a dziewczyn 2 razy więcek. Ile Karolowi zostanie cukierków?

6.Tadek idzie 4km/h do kwiaciarni po róże dla dziewczyn. Odległość od jego domu do sklepu to 20 km\h. Kiedy przyjdize do domu z różami?

7.Prezes firmy rozkazał pracownikom kupić po 2 bombonierki dla jednej pracowniczki. Kobiet w firmie jest 2 razy więcej od mężczyzn. Meżczyzn jest 678. Ile razem pracownicy będą musieli kupić bombonierek?

8.Chłopcy w szkole mają kupic po cukierku dla jednej dziewczynki. Dziewczynek jest 1/4 tyle co chłopców. Chłopców jest 400. Ile chłopcy będą musieli kupic cukierków?

9.Specjalna róża dla kobiet kosztuje 1,35zł. Ile będzie kosztować bukiet z 20 takich róż? Ile się otrzyma reszty z 176zł po kupieniu dwóch bukietów?

10.Franek zakochał się w dziewczynie. Postanowił kupić jej na Dzień Kobiet worek cukierków. 1 cukierek kosztuje 0,32zł. Chce ich kupic 50. Ile zapłaci za cukierki?