Wpisz w kolejnośći rosnącej
0,7 ...... ......... .......... 0,9
1,4 ........ ........ ...... ...... 1,5
1/3 ....... ....... ......... ....... 2/3
1/3 ...... ........ ........ ........ 0,4
2/3 ........ ........ ........ 0,667
2/3 ........ ...... ....... ........ 0,667

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:36:25+01:00
A)0,7 <0.72<0,8<0,9
b)1,4<1,41<1,43<1,45<1,471,5
c)1/3<11/30<13/30<15/30<18/30<2/3
d)0,4=4/10=12/30=120/300 1/3=10/30=100/300
1/3 ...... ........ ........ ........ 0,4
100/300<105/300<108/300<114/300<117/300<120/300
e)0,667=667/100=2001/300 2/3=200/300
2/3... .... ...0,667
200/300<300/300<1000/300<1603/300<2001/300
f)2/3 ........ ...... ....... ........ 0,667
200/300<250/300<349/300<1067/300<1700/300<2001/300
2010-03-07T13:09:43+01:00
0,7 0,75 0,8 0,85 0,9
1,4 1,42 1,44 1,46 1,48 1,5
1/3 2/6 3/9 4/12 5/15