Odpowiedzi

2010-03-07T09:35:16+01:00
Mój wujek to nocny marek.
Mój siostrzeniec nawarzył sobie piwa.
w domu sąsiadów są egipskie ciemności.
Moja nauczycielka ma kamienne serce.
Mój wujek ma kryształowy charakter.
MI zawsze wiatr w oczy wieje.
syzyfowe prace są na wiosne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:36:47+01:00
Paweł nawarzył piwa i teraz sam musi je wypić.
W mojej piwnicy panują egipskie ciemności.
Zosia ma kamienne serce.
Uwielbiam w Monice jej kryształowy charakter.
Sprzątnie pokoju mojego brata to syzyfowa praca.
Moja mama jest nocnym markiem.
Mi zawsze wiatr w oczy wieje.