Odpowiedzi

2010-03-07T09:44:30+01:00
Zad. 2.4
2x=1-y

zad.2.6
Kuba-10
Michał-30
Oskar-60
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:45:14+01:00
Zad. 2.6.

x-Kuba
3x- Michał
2*3x=6x-Oskar

x+3x+6x=100
10x=100/:10
x=10

10-Kuba
3*10=30-Michał
6*10=60-Oskar

zad.2.4.

y =2x+1
2x=y-1/:2
x=y-1:2
1 5 1
2010-03-07T09:48:26+01:00
Zad. 2.6

100zł - suma pieniedzy do rozdzielenia
x - pieniądze Kuby
3x - pieniądze Michała
2 * 3x - pieniądze Oscara

x + 3x + 2 * 3x = 100
x + 3x + 6x = 100
10x = 100 / : 10
x = 10

10zł - pieniadze Kuby
3 * 10 = 30 zł - pieniądze Michała
2 * 3 * 10 = 60 zł - pieniadze Oscara

sprawdzenie : 1zl + 30 zl + 60 zl = 100zl

Odp.Kuba otrzyma 10zł, Michał 30zł a Oscar 60zł .

zad 2.4

y = 2x + 1
y - 2x = 1 / -y
-2x = 1- y / :(-2)
x = -0,5 - y
2 3 2