Odpowiedzi

2010-03-07T09:45:15+01:00
Wszystkie tradycje kościoła opierają się poprostu na Piśmie Świętym. Te same zwyczaje,historia itp : )
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:48:17+01:00
Co łączy Pismo Święte i Tradycje kościoła?
- tradycje kościoła wynikają z pisma świętego
- Kościół w swoim istnieniu działaniu kieruje się Pismem św i jego regułami
- Kościół naśladuje Pismo św. m. in. zachowania apostołów
- Kościół naśladuje obrzędy i tradycje z pisma św.
- Pismo św. jest podstawą istnienia tradycji Kościoła
20 4 20
2010-03-07T11:22:42+01:00
Pismo święte mówi o modlitwie a kościół także oba mowia nam o Jezusie i uczał jak kochac blizniego.
17 3 17