Wyobraź sobie, że piszesz do angielskiej znanej gwiazdy show biznesu. Napisz do niej po angielsku : Hej. Mam na imię ******. Jestem twoją wielką fanką. Czy wyślesz mi autograf ?



(Wiem głupie zadanie, ale ona kazała!.. Do Bani ~! )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:53:22+01:00
Hi.
I have to the name * * * * * *. I am your great fan. Will you send me the autograph?
2010-03-07T09:54:45+01:00
Hi!
I'm ******. I'm you very fun. Send you to me your autograph? : >
1 5 1
2010-03-07T09:57:45+01:00
Hi.My name is (twoje imię).Is your big fan.Do you will send autograph me?