Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T09:59:10+01:00
Wzrok czynniki:
-granie na komputerze
-oglądanie telewizji
-nie noszenie okularów kiedy jest taka potrzeba
słuch czynniki:
-słuchanie za głośno muzyki
-słuchanie muzyki przez słychawki
-nie noszenie aparatu na uszy kiedy są z nimi problemy
-kiedy do uszu wpada woda
2010-03-07T10:08:42+01:00
Na uszkodzenie wzroku wpływa długie ogladanie telewzji, bliskie siedzenie przed telewizorem, bliskie siedzenie przed komputerem
A na uszkodzenie słuchu moze wpływac słuchanie przez słuchawki muzyki głośnej i jezeli długo ja sie słucha