Odpowiedzi

2010-03-07T10:10:30+01:00
Pragnę zachęcić rodziców do kupna telefonu komórkowego dla swoich dzieci.Dzięki niemu zawsze będą w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi!Jeśli będą korzystać z niego rozsądnie to na pewno im się przyda!
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:24:19+01:00
Drodzy rodzice!
Zachęcamy Państwa od kupna telefonu komórkowego dla swojego dziecka, gdyż zawsze macie z nim kontakt, wiecie gdzie się znajduje- jest taka możliwość iż, możecie Państwo zainstalować w operatora komórki, program który namierzy miejsce przebywania Waszych dzieci- macie świadomość że są bezpieczne,
dziecko uradowane prezentem obdarzy państwa szacunkiem (które tak trudno zdobyć w dzisiejszych czasach), a dzięki komórce to jest takie proste.
Cena telefonów komórkowych są zróżnicowanie -jeśli chcecie zakupić tanią komórkę to macie taką możliwość- proponujemy abonament- komórki nawet od 1zł , lub też na kartę- możliwość łatwego doładowania konta.
Dziękujemy Państwu za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie tego tekstu
i serdecznie zapraszamy do zakupu.
Podpis jaki chcesz
(najlepiej będzie Ministerstwo Edukacji narodowej lub Rada Pedagogów Szkolnych)
12 3 12