Odpowiedzi

2010-03-07T10:15:38+01:00
"Uprzejmość jest zawsze na miejscu."
Agata Bornińska

2. "Każdy powinien być uprzejmy,
bo nieuprzejmość to zło świata."
Dominika Górnik

3. "Bądź uprzejmy, wtedy inni będą uprzejmi dla Ciebie."
Paula Wójcik

4. "Bądź uprzejmy dla ludzi, a oni będą dla Ciebie."
Aneta Michalska

5. "Bądź uprzejmy dla każdego. Uprzejmość daje więcej niż bat."
Dominika Parszewska

6. "Życzliwych ludzi dziś niewielu, Ty bądź życzliwy przyjacielu."
Dominika Parszewska

7. "Bądź życzliwy, to ludzie będą życzliwi dla ciebie."

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:19:33+01:00


Przyjemnie jest rozmawiać z kimś miłym i sympatycznym. Co więcej - wiele badań pokazuje, że takim ludziom żyje się lepiej. Ludzie Ci są optymistycznie nastawieni do życia. Być życzliwym to znaczy życzyć komuś dobrze. Ale tylko życzyć, to za mało, czasami trzeba jeszcze pomóc. Życzliwym można się stać w każdej chwili. Nawet zwykłe przeprowadzenie dziecka czy też starszej pani przez pasy jest oznaką życzliwości. Najlepiej dążyć w tym kierunku niż w odwrotnym, gdyż zdecydowanie lepiej nie mieć wrogów i nieprzyjaciół.
Twierdzę, że ludzka życzliwość jest w życiu bardzo ważna.
Gdyż sama jestem życzliwa i ułatwia mi to życie.