Odpowiedzi

2010-03-07T10:07:02+01:00
Nie rozwijają one umysłu młodzieży, lecz zamykają w świecie "wirtualnym" tak że życie "rzeczywiste" staje się dla nich "gra komputerowa" od której nie mogą się oderwać. A odejscie od komputera jest rownoznaczne z rozpacza..i utrata zycia.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T10:07:33+01:00
Gry komputorewo z przemocą nie są odpowiednie dla dzieci ponizej 15 roku zycia ( sama se ustal ile lat xD ) . Uczą zabijania . W Przyszłości dzieci te mogą być mordercami . nie ma z nich zadnego pozytku lecz przeciwnie . Gry tego typu nie powinny być produkowane .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:12:41+01:00
Według mnie gry z przemocą nie sa dobre dla rozwijającego się umysłu dziecka . Uwazam tak,ponieważ dzieci uczac się tej przemocy naśladują wszystko co jest w tej grze. Gry z przemocą działają źle na dzieci i młodzież dlatego , ze dzieci uczac się przemocy teraz będą ją wykorzystywac w dalszym zyciu. Dzieci oglądając te rzeczy w grze nie rozumieją że to tylko science ficton.A w dorosłym życiu będą naśladować gry i napadać ludzi.

Myśle, ze może być też miałam to zadanie do rozwiązania;D