Przygotowując się do wycieczki uczniowie klasy III a zmierzyli na mapie w skali 1:100 000 odległość między dwoma miejscowościami.Wynosiła ona 5 cm.Rzeczywista odległość między tymi miejscowościami wynosi :
A) 500m B)5km C)50km D)100km

3

Odpowiedzi

2010-03-07T10:08:51+01:00
2010-03-07T10:10:42+01:00
1cm w skali 1:100 000 = 1km na mapie
5cm - 5km

odp. b)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:10:53+01:00
1cm -100000cm
5cm-500000cm=5km
odp.b
1 1 1